سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای مبلمان اداری مدرن

 

در چند دهه ی گذشته شاهد تغییر شکل اساسی در مبلمان اداری قدیمی و ظهور مبلمان اداری مدرن بوده ایم.

زمانی شرکت ها صرفا مکانی بوده اند که کارمندان کار خود را در آنجا انجام می داده اند، اما امروزه شرکتی با مبلمان اداری مدرن نقش خیلی مهم تری را ایفا می کند. امروزه، شرکت ها با مبلمان اداری مدرن همان ساختاری را پیدا کرده اند که هر فضای کاری را دارا می باشد، یعنی مکانی که کارمندان برای همکاری، ارتباط با هم و خلاقیت برای انجام کار متحد می شوند. بی شک، ظاهر و حالت فیزیکی مبلمان اداری مدرن برای رضایت کامل کارمندان و نحوه ی  عملکرد کارمندان در شغل آنها نقشی اساسی دارد.    

افزایش کارایی و روحیه ی کارمندان با مبلمان اداری مدرن

البته برای هر شرکت یا صنعتی تنها یک فرم و الگوی واحد مساعد نیست و درطراحی مبلمان اداری مدرن چند حالت مختلف وجود دارد که می توان با بکارگیری آنها، به موفقیت کارمندان کمک کرد. بر طبق مجله ی فورچیون که مقاله های جالبی در زمینه طراحی مبلمان اداری مدرن می نویسد، شرکت های دو گانه بهترین محیط کاری را برای کارمندان فراهم می کنند، به کمک طراحی مبلمان اداری مدرن یک سری فضاها را ترکیب می کنند به نحوی که کارمندان می توانند در سراسر روز در اطراف حرکت کنند. ترکیبی از فضاهای خصوصی و محل کار گروهی ، کارمندان را تشویق می کند که به روشی کار کنند که برای وظایف و حالت ها بهترین هماهنگی را دارد. تطبیق پذیری مبلمان اداری مدرن کلید موفقیت در کار است و موقعیت های ثابتی را هم برای کار مستقل و هم برای همکاری و تعامل اجتماعی فراهم می کند.

از خودتان بپرسید: " آیا شرکت شما، جایی است که کارمندان از کار خود لذت می برند؟ "

مبلمان اداری مدرن و فضای فیزیکی جدید شرکت می تواند علاوه بر تشویق کارایی، در افزایش انرژی و قدرت کلی کارمندان مؤثر باشد. ساختن محل کار گروهی با مبلمان اداری مدرن سفارشی برای کادر کاری شما بسیار مهم است تا کادر شما بتوانند در وضعیت های مختلف و استایل های کاری مختلف با مبلمان اداری مدرن کار کنند. گذشته از همه ی اینها، کارفرمایان باید به نوعی شرکت را با مبلمان اداری مدرن تجهیز کنند که افراد در تعامل با محیط کاری خود رفاه داشته باشند. علاوه بر این، مطالعه ای که در زمینه طراحی مبلمان اداری مدرن در سال 2014 انجام شد، مشخص کرد افرادی که در محیط کاری خود در معرض نور طبیعی هستند، به احتمال قوی سالم تر هستند و روحیه ی بهتری دارند.  

کسب مهارت و نگهداری آن به کمک مبلمان اداری مدرن

در اقتصاد امروز، پیدا کردن و استخدام بهترین و درخشان ترین استعدادها به هیچ وجه کار راحتی نیست. از سوی دیگر، حفظ کارمندان برجسته هم در بازار رقابت امروز، چالشی دیگر محسوب می شود. داشتن یک شرکت با مبلمان اداری مدرن ، راهی است برای این که به این مسائل فکر کنیم و آن ها را بررسی کنیم. فضای کاری و مبلمان اداری مدرن ، بازتاب مستقیمی از شرکت شماست و می تواند به عنوان وسیله ای برای جذب کارمندان جدید و درگیر کردن پرسنل موجود استفاده شود.

واضح است که تغییر شرکت شما  به سمت و سوی مبلمان اداری مدرن صرفا سرمایه گذاری بر روی کارمندان نیست، بلکه این تغییر شکل در خود شرکت و مبلمان اداری مدرن شرکت هم می باشد. مطالعه ای که در سال 2014 انجام شده است نشان می دهد که سرمایه گذاری در طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری مدرن بیش از پیشنهاد حقوق ها و مزایای بالاتر، باعث جذب استعدادهای برتر می شود و در مجموع در این صورت، هزینه ی کمتری صرف می شود. خیلی از داوطلبین کار یک محیط کاری طراحی شده با مبلمان اداری مدرن را نشانه ی فرهنگ درخشان شرکت می دانند. یک فرهنگ پویا و داینامیک در شرکتی با مبلمان اداری مدرن نیز به طور قابل ملاحظه ای در رضایت کارمندان از شغل خود و وفاداری به شرکت نقش دارند.

بیایید مدرن باشیم و از مبلمان اداری مدرن استفاده کنیم !

از خودتان سؤال کنید: آیا شرکت شما جایی است که کارمندان واقعا از کار خود لذت می برند؟ اگر مطمئن نیستید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به خرید مبلمان اداری مدرن برای شرکت فکر کنید. با مطالعه و تحقیق، کار خود را آغاز کنید. مقالات بی شماری وجود دارد که شما می توانید از آنها کمک بگیرید تا بهترین طراحی مبلمان اداری مدرن را برای فضای کاری خود در نظر بگیرید. اگر شرکت شما بزرگ است، بهتر است برای طراحی مبلمان اداری مدرن ، از یک طراح دکوراسیون داخلی و متخصص در مبلمان اداری مدرن کمک بگیرید. در نهایت، هر قدمی که شما برای مبله کردن محیط کاری با مبلمان اداری مدرن برمی دارید، تلاشی ارزشمند است.

 

 

منبع: http://www.industryandbusiness.ca/insight/the-benefits-of-a-modern-office