سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرایش هایی در مبلمان اداری مدرن و رنگ های قوی

 

 

گرایش هایی در مبلمان اداری مدرن و رنگ های قوی

وقتی که صحبت از مبلمان اداری مدرن می شود، سبک زندگی کارمندان مطرح می شود. آنچه که مهم ترین نقش را در طراحی مبلمان اداری مدرن شرکت دارد، کاربرد این مبلمان اداری مدرن است. به هر حال، مبلمان اداری مدرن با حالتی که ایجاد می کند و محیطی که خلق می کند، به نمایش ارزش های شرکت کمک می کند.

مبلمان اداری مدرن به کمک رنگ، حالت های مختلفی را ایجاد میکند. مثال خوبی از تأثیر رنگ مبلمان ادرای مدرن بر حالت افراد، رنگ سبز است. این رنگ به افراد انگیزه می دهد که هر چه بیشتر کارایی داشته باشند. همچنین، رنگ آبی در مبلمان اداری مدرن باعث حس آرامش در افراد می شود. با این مقدمه، از شما دعوت می کنیم که ادامه ی مقال? تاثیر رنگ مبلمان اداری مدرن را مطالعه کنید تا به ترکیبات مختلفی که امروزه در مبلمان اداری مدرن رایج تر هستند، بیشتر پی ببرید.

1.     رنگ سفید در مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن به رنگ سفید در شرکت های سراسر دنیا رایج هستند، و بخشی از این به طراحی مینیمالیستی مبلمان اداری مدرن بر می گردد. مبلمان اداری مدرن سفید جلوه ای آینده نگر دارد. مبلمان اداری مدرن سفید مثل میز اداری شیشه ای سفید و کمد اداری سفید برای کسانی که در شرکت کار می کنند، جلوه ی زیبایی دارد.

2.     مبلمان اداری مدرن چوبی یا کرومی و یا شیشه ای تیره

مبلمان اداری مدرن به رنگ تیره، حس مدیریتی را القا می کند. ترکیب رنگ های پررنگ و کروم و شیشه با همدیگر در مبلمان اداری مدرن، حس قدرت و زیبایی را در فرد به وجود می آورد.

دلیلی که چرا این نوع مبلمان اداری مدرن ، حس قدرت را القا می کند، رنگ های پر رنگ و عمق رنگ ها می باشد. در مبلمان اداری مدرن ، میز اداری نقطه ی کانونی است و این به دلیل رنگ شیشه است. هر کسی در شرکت می داند که که چه کسی پشت این میز نشسته است و چه کسی از این مبلمان اداری مدرن استفاده می کند و همان فرد است که مسئول است و حس مدیریت را القا می کند.  

3.     رگه هایی از رنگ های شاد و درخشان در مبلمان اداری مدرن

اتاق های با پارتیشن بندی بلند مربوط به زمان گذشته است. امروزه و در مبلمان اداری مدرن، میز کار گروهی که الهام بخش کار تیمی می باشد در اتاق هایی با پارتیشن بندی کوتاه  دیده می شود و همین پارتیشن بندی کوتاه  باعث می شود که نور طبیعی بیشتری به درون اتاق بتابد. این میز کار گروهی به خاطر رنگ ها ، حسی از همکاری به افراد می دهد. در مبلمان اداری مدرن ، رنگ های مختلف با تن خنثی کنتراست ایجاد می کند و همین کنتراست در مبلمان اداری مدرن ، حس مدرنیته را به افراد القا می کند و باعث می شود که افراد بتوانند به آینده و به پیشرفت فکر کنند. هر شرکتی با داشتن میز کار گروهی مدولار برای استفاده ی کارمندانش بهره ی کافی می برد.

مبلمان اداری مدرن مناسب هر بودجه و هر نیازی

مبلمان اداری مدرن بسیار متنوع می باشد و هر شرکتی با توجه به نیاز خود می تواند مبلمان اداری مدرن مناسب خود را استفاده کند. 

برگرفته شده از : http://www.fursysusa.com