سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنج خصوصیت مبلمان اداری مدرن (قسمت دوم)

 

پنج خصوصیت مبلمان اداری مدرن

قسمت دوم

·       شخصی سازی با مبلمان اداری مدرن

با استفاده از طراحی مبلمان اداری مدرن ، شخصی سازی یک شرکت در کل فضا و با برند شرکت امکان پذیر است. همچنین در مبلمان اداری مدرن، آزاد گذاشتن کارمندان برای شخصی سازی میز کار فردی آنها، باعث ایجاد محیطی خلاق و مبتکرانه می شود. در شرکتی با مبلمان اداری مدرن ، هویت شرکت می تواند در سراسر شرکت و از طریق طراحی به نمایش گذاشته شود، از جمله با استفاده از رنگ، لوگو، نقاشی های دیواری و مبلمان اداری مدرن ، طوری که همه جای شرکت، به خلق شخصیت و هویت یک برند و ایجاد حس خاصی از سرور و رضایت به کمک مبلمان اداری مدرن کمک خواهد کرد. همین طور هم، اجسامی مثل گیاهان و آکواریوم و میزهای بیلیارد در کنار مبلمان اداری مدرن شرکت، بیشتر حال و هوای خانه به آن بخشیده و در نتیجه حس رضایت کارمندان، روحیه و بهره وری آنها را در نتیجه استفاده از مبلمان اداری مدرن افزایش می دهند.

·       سلامتی و ورزش در شرکتی با مبلمان اداری مدرن

به طور کلی، کارمندان سالم کارایی خیلی بیشتری دارند. با بذل توجه به سطح تناسب اندام خود، آنها هم فعال تر هستند و هم در طول روز بیشتر بر کار خود متمرکزند و هم این که کمتر احتمال دارد که به دلیل مریضی یا مصدومیت، از کار غیبت کنند. در نتیجه، محیط های اداری با مبلمان اداری مدرن، رفتارهای سالمی را در بین نیروی کار خود تشویق می کند. با رعایت چند نکته ی ساده در طراحی مبلمان اداری مدرن ، می توان در جهت بهبود سلامتی و تناسب اندام در محل کار قدم برداشت، از جمله: فراهم کردن اسنک های سالم و ایجاد فضایی در مبلمان اداری مدرن برای گذاشتن دوچرخه تا کارمندان به دوچرخه سواری تا محل کار تشویق شوند. برخی از شرکت ها، اقداماتی فراتر در طراحی مبلمان اداری خود انجام داده اند و گام های بلندتری برای تشویق به سلامتی و ورزش برداشته اند، از جمله در نظر گرفتن جاهایی در فضای مبلمان اداری مدرن برای نرمش های بدن سازی و یا برگزاری کلاس های فیتنس.

·       جاهایی برای زمان استراحت در شرکتی با مبلمان اداری مدرن

امروزه در شرکت هایی که مبلمان اداری مدرن دارند، تدارک جاهایی برای گذراندن زمان استراحت ، جزء اساسی مبلمان اداری مدرن می باشد. فضاهایی که با مبلمان اداری مدرن که بسیار خوب برای زمان استراحت تجهیز شده اند، جاهای مشترکی را به وجود می آورند که محیطی ریلکس و کامل داشته باشد و برای استراحت کردن و معاشرت با دیگران در زمان استراحت و یا جلسات غیر رسمی و فی البداهه بسیار مناسب می باشد. چنین محیط هایی با مبلمان اداری مدرن ، روش خوبی برای بیشتر کردن کار تیمی و بهبود روحیه ی پرسنل و افزایش ارتباطات اجتماعی می باشد. به طور مشابهی، در شرکت هایی با مبلمان اداری مدرن جاهای استراحت، فضاهای بزرگی هستند که در آن می توان ایده ها را به اشتراک گذاشت و با همکاری و مشارکت، کارها را انجام داد. موفق ترین مناطق استراحت، شامل ترکیبی از صندلی ها و میزهای راحت و نوشیدنی های متنوع می باشد.

منبع:  http://www.savorthesuccess.com