سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای مبلمان اداری مدرن

مزایای مبلمان اداری مدرن

دکوراسیون داخلی شرکت بسیار مهم است. متاسفانه خیلی از صاحبان شرکت ها، نمی دانند که چگونه دکوراسیون شرکت را چیدمان کنند و اطلاعی از طراحی مبلمان اداری مدرن ندارند . برخی از شرکت ها مبلمان اداری مدرن زیادی خریداری کرده اند اما اصول چیدمان آنها را نمی دانند. بنابر این آنها مجبورند که برای چیدمان شرکت خود ، از طراحان مبلمان اداری مدرن کمک بگیرند. نحوه ی چیدمان  شرکت هم تغییر کرده است. در سال های اخیر، اتاق ایجاد شده با پارتیشن اداری بیش از اتاق و دفتر کار مجزا معمول بوده است.

طراحان مبلمان اداری مدرن، کار بسیار مشکلی دارند زیرا آنها نه فقط باید شرکت را به فرمی که بسیار جذاب باشد، چیدمان کنند بلکه باید چیدمان را به نحوی انجام دهند که کاربردی باشد. هر قسمت از مبلمان اداری مدرن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بنابر این، جای هر قسمت از مبلمان اداری مدرن باید بسیار با دقت انتخاب شود.  

اگر هر قسمت مبلمان اداری مدرن در جای مناسبی قرار داده شود، مراجعینی که به شرکت مراجعه می کنند، همان تأثیر خوبی را که باید، از مبلمان اداری مدرن می گیرند. دکوراسیون داخلی یک شرکت نشان دهنده ی هویت شرکت است. اگر شرکتی با مبلمان اداری مدرن تجهیز شده باشد، نشان دهنده ی حرفه ای بودن است.

امروزه مبلمان اداری مدرن و سبک ترجیح داده می شود. مبلمان اداری قدیمی و سنگین دیگر مورد پسند نیست و مثل قبل خواهان ندارد. مبلمان چوبی هنوز هم طرفداران خود را دارد اما افراد معمولا مبلمان اداری مدرن را ترجیح می دهند. میز اداری که کشو هم داشته باشد، بهترین مثال مبلمان اداری مدرن حرفه ای اما کلاسیک می باشد. این نوع مبلمان اداری مدرن ظاهر شرکت را زیبا می کند.

مبلمان اداری مدرن چوبی و دست ساز، بسیار خوب و لذت بخش به نظر می رسد و احساس خوبی به کارمندان می دهد. کارمندان همیشه ترجیح می دهند در شرکتی کار کنند که با مبلمان اداری مدرن تجهیز شده و چیدمان خوبی داشته باشد. شرکتی با مبلمان اداری مدرن با کیفیت و با چیدمان خوب، جو گرم و گیرایی را برای مراجعین به وجود می آورد. محیط شرکتی با مبلمان اداری مدرن مناسب به افزایش کارایی و بهره وری کارمندان کمک می کند. کارمندان باید موقع کار در شرکت، احساس راحتی کنند. اگر راحت باشند، کارایی آنها بسیار بیشتر خواهد بود، زیرا احساس می کنند که شرکت به آنها اهمیت می دهد و آنها برای شرکت مهم هستند.

امروزه مردم نه تنها می خواهند مبلمان اداری مدرن داشته باشند که مقرون به صرفه باشد، بلکه می خواهند مبلمان اداری مدرن آنها، جای کمی را اشغال کند. مبلمان اداری مدرن، هم جای کمی را اشغال می کند و هم حسی از تحول و تکامل در آن می باشد. مبلمان اداری مدرن در شکلها، طرحها، رنگها و سایزهای مختلف موجود می باشد. این مبلمان اداری مدرن برای همه ی شرکت ها مناسب است. شرکت هایی که فضای کمتری دارند، معمولا این نوع مبلمان اداری مدرن را ترجیح میدهند، زیرا جای کمتری میگیرند. طراحی مبلمان اداری مدرن را بسیار آسان می توان با هدف شرکت تنظیم کرد. شما می توانید آن را بر اساس ذوق و سلیقه ی خود و بر اساس هدف شرکت تنظیم کنید.

آسان ترین روش برای این که شرکت خود را سطح بالا نشان دهید، استفاده از مبلمان اداری مدرن می باشد. در آینده مبلمان اداری مدرن به دلیل مزایای زیادی که دارد، جای مبلمان اداری قدیمی را میگیرد. بهتر است که مبلمان اداری مدرن با کیفیت خوب را برای شرکت خود انتخاب کنید.

منبع: http://www.profineworld.com


اولویت بندی در سرمایه گذاری برای مبلمان اداری مدرن

اولویت بندی در سرمایه گذاری برای مبلمان اداری مدرن

این که چگونه یک شرکت کوچک یا متوسط می تواند بر مشکلات عملکرد خود فائق بیاید، آن را از رقیبان خود متمایز میکند. شرکت هایی که بر اهداف آینده چشم دوخته اند، برعکس شرکت هایی که بر اهداف کوتاه مدت متمرکز شده اند، میتوانند به روشنی راهی را ببینند که آنها را به موفقیت برساند. حتی مسائل ساده ای مثل انتخاب مبلمان اداری مدرنمیتواند بر موفقیت های بلند مدت تأثیر بگذارد.

انتخاب مبلمان اداری مدرن ممکن است به نظر سرمایه گذاری هنگفتی بیاید، اما بسته به انتخاب میتواند سود و یا زیان ناخوشایندی را برای شرکت به همراه داشته باشد. مبلمان اداری مدرن مدیریتی با کیفیت عالی بسیار بهتر از انتخاب هایی با کیفیت پایین است و با راحتی و سلامتی استفاده کننده سر و کار دارد. در شرکت هایی با مبلمان اداری مدرن، میز اداری و صندلی اداری لوکس، بهترین سرمایه گذاری را برای فضای کاری شما به نمایش میگذارند.

سرمایه گذاری در مبلمان اداری مدرن

انتخاب مبلمان اداری مدرن از مهم ترین انتخاب هایی است که یک شرکت کوچک یا متوسط با آن مواجه است. مبلمان اداری مدرن انتخاب شده، جو زیبایی را برای شرکت به وجود می آورد، مبلمان اداری مدرن هم نشان دهنده ی فرهنگ شرکت است و هم در اولین تأثیری که مراجعین از شرکت میگیرند، بسیار مهم است. از آن مهم تر، مبلمان اداری مدرن تأثیر مستقیمی بر روی سلامتی و رضایت آنهایی دارند که در داخل شرکت مشغول به کار هستند.

در شرکت هایی با مبلمان اداری مدرن ، کارمندان و مدیران زمانی که بیشتر کارهای دفتری خود را انجام میدهند، بیشتر وقت خودرا پشت میز اداری میگذرانند. شرکت هایی با مبلمان اداری مدرن، این موضوع را درک کرده اند که سرمایه گذاری برای مبلمان اداری مدرن و با کیفیت بسیار ارزشمند است و جواب میگیرد. عواید سرمایه گذاری برای مبلمان اداری مدرن به نحو مناسبی به شرکت بر میگردد. در مورد میز کار میتوان گفت که میز اداری ثابت، مدل های مطلوب یا قابل تنظیمی هستند. میز اداری در حالی که بیشترین فایده را تأمین میکند ، ظاهر تأثیر گذاری در محیط شرکت دارد. یک میز اداری با کیفیت حتی میتواند برای استفاده ی سنگین هم به کار رود و در واقع مبلمان اداری مدرن میتواند هم جذاب و زیبا و هم کاربردی باشد.

در طراحی مبلمان اداری مدرن ، حق انتخاب صندلی های مدرن مزایای بدیهی زیادی در بر دارد. سلامتی و راحتی کارمندان هر دو بستگی به محل نشستن و صندلی کارمند دارد که در طراحی مبلمان اداری مدرن باید در نظر گرفت. طراحی مبلمان اداری مدرن با کارایی و بهره وری کارمندان و نیز حفظ و نگهداری استعدادهای درخشان، رابطه ی مستقیمی دارد. اگر چه ممکن است موضوع کوچکی به نظر بیاید، اما سرمایه گذاری در راحتی کارمند به کمک مبلمان اداری مدرن نشان دهنده ی توجه مدیران شرکت به کارمندان است.

طراحی مبلمان اداری مدرن در واقع بخشی، علمی و حرفه ای و بخشی هنری است. شرکت ها در تلاشند که در عین حفظ کردن بخش هنری مبلمان اداری مدرن ، سعی کنند که بخش کاربردی مبلمان اداری مدرن را نیز حفظ کنند.

منبع: http://www.benharoffice.com

 

 


شمه ای از ویژگی های مبلمان اداری مدرن

شمه ای از ویژگی های مبلمان اداری مدرن

امروزه افراد زیادی جذب مبلمان اداری مدرن شده اند. بسیاری از این افراد برای استفاده از مبلمان اداری مدرن ، یک هدف مشترک دارند. آنها می خواهند با طرحی همیشگی، جلوه ای پیچیده به شرکت بدهند. ایده های امروزی ممکن است با طراحی مبلمان اداری مدرن مشابه باشد. تطبیق پذیری و سادگی این ایده ها در مبلمان اداری مدرن باعث جذب طرفداران بیشتر می شود. طراحی مبلمان اداری مدرن بسیار ساده است. علاوه بر آن، مبلمان اداری مدرن ، کاربردی چند منظوره دارند. به این معنی که هر بخش از مبلمان اداری مدرن ، ممکن است بیش از حداقل دو کاربرد داشته باشد. از نظر رنگ، رنگ های خنثی در ترکیب با رنگ های نئون برای سایه یا زمینه ، در طراحی مبلمان اداری مدرن به کار می روند. در واقع سایه ها برای ایجاد تطبیق پذیری در مبلمان اداری مدرن به کار می روند. این امر برای این است که نشان دهیم که استفاده از سبک مبلمان اداری مدرن به این معنی است که شما موقعیت های بیشتری دارید تا رنگی را با رنگ دیگر ترکیب کرده و هماهنگ کنید و به این ترتیب ترکیب خوبی را در مبلمان اداری مدرن خود به وجود آورید.

در اینجا می خواهیم در مورد جلوه و خصوصیات ظاهری برخی از مبلمان اداری مدرن صحبت کنیم. در خیلی از موارد، مبلمان اداری مدرن صاف و براق است. بیشتر افراد در مبلمان اداری مدرن ، از شیشه های مات بیشتر از شیشه های رفلکسی استفاده می کنند، از کمدهای بسته برای بایگانی کردن فایل ها و از پنل های براق یا های گلاس برای درها، استفاده می کنند. برخی از مبلمان اداری مدرن را می توان در شرکت های بنامی مثل هرمان میلر، کیمبال و ... مشاهده کرد. این شرکت ها واقعا در ایجاد مبلمانی به سبک معاصر و امروزی خوش درخشیدند.

بعد از صحبت در مورد ظاهر مبلمان اداری مدرن با کیفیت بالا، زمان آن رسیده است که در مورد رنگ هایی که در مبلمان اداری مدرن استفاده می شود، بیشتر بدانیم. وقتی مراجعین در جایی ایستاده اند که از آنجا مبلمان اداری دیده می شود، رنگ مبلمان اداری مدرن در جلب توجه افراد بسیار مژثر است. به هر حال، در برخی موارد در مبلمان اداری مدرن، با ترکیب یک رنگ خنثی مثل سفید یا سیاه با یک رنگ درخشان و چشمگیر مثل قرمز، صورتی تند، کهربایی، بنفش و همچنین سبز مایل به زرد، فرم دیگری از مبلمان اداری مدرن خلق می شود. این ترکیبات باعث می شود که مبلمان اداری مدرن ، مطلوب تر و جذاب تر شود.

برخی از طرح هایی که برای ظاهر مبلمان اداری مدرن استفاده می شود، مثلا برای میز اداری و صندلی اداری، ترکیبی پیشرفته است. آنها از رنگ زرد کروم و نقره ای مات استفاده می کنند. این رنگ ها بیشتر دیده می شوند تا رنگ طلایی. سطوح براق و آینه ای معمولا برای طرح های معینی از مبلمان اداری مدرن استفاده می شوند. رنگ طلایی به ندرت در مبلمان اداری مدرن با طراحی جدید یافت می شود.

علاوه بر این، در مبلمان اداری مدرن ، بیشتر از سطوح صاف و ساده انتخاب می شود. به این دلیل است که خیلی از شرکت ها ترجیح می دهند در مبلمان اداری مدرن از میزهای صاف و ساده استفاده کنند نه میزهایی که جزئیات زیادی دارند و در مدل های کلاسیک بیشتر به چشم می خورند. از نظر متریال، متریال براق ترجیح داده می شود. هدف این است که مبلمان اداری مدرن با ظاهری پیشرفته جلوه کند. در نتیجه برای اینکه بتوانیم حداکثر استفاده را از مدرن شدن مبلمان اداری مدرن ببریم ، مشاوره با یک تیم طراحی مبلمان اداری مدرن ضروری به نظر میرسد.

برگرفته شده از : http://officearc.com


تأثیر مبلمان اداری مدرن بر کارایی و بهره وری

 تأثیر مبلمان اداری مدرن بر کارایی و بهره وری

به جای یک شرکت قدیمی بی نظم و به هم ریخته، شرکتی با مبلمان اداری مدرن می تواند باعث بالا بردن کارایی و بهره وری شود.

محیط شرکت شما به کمک مبلمان اداری مدرن می تواند تأثیر قابل توجهی بر انگیزه و کارایی پرسنل شرکت شما بگذارد. در شرکتی با مبلمان اداری مدرن ، علاوه بر ایجاد زمینه ی ساده و مدرن در شرکت، گذاشتن مبلمان اداری مدرن از جمله میز اداری مدرن می تواند ظاهر و جو شرکت را کاملا تغییر دهد.

هر فردی تحت تأثیر محیط اطراف خود قرار می گیرد. فرقی نمی کند که این محیط مربوط به زندگی شخصی باشد، یا اجتماعی و یا کاری، به هر حال تأثیر محیطی که شما در آن قرار می گیرید، می تواند بر وضعیت موجود شرکت هم تأثیر کند. اعمال تغییرات کوچکی در شرکتی با مبلمان اداری مدرن ، می تواند تأثیر شگرفی بر کارمندان بگذارد.

بنابر این، خیلی از شرکت های قدیمی و بدون مبلمان اداری مدرن ، تیره و تار هستند. این موضوع بر انگیزه ی کار کردن کارمندان تأثیر می گذارد و باعث کاهش بهره وری و کارایی می شود. مدرنیزه کردن محیط کاری شما با مبلمان اداری مدرن و میزاداری مدرن می تواند باعث درخشان شدن و روشن شدن محیط کار بشود و تأثیر مثبتی بر کارمندان و مسئولیت های کاری بگذارد.

مبلمان اداری مدرن شامل میز اداری ، میز میریت و میز منشی می تواند از این بی نظمی و هرج و مرج بکاهد و باعث افزایش کارایی در محیط کار شود. مبلمان اداری مدرن به نوبه ی خود به رشد و توسعه ی شرکت و صنعت شما کمک می کند.

مزایای مبلمان اداری مدرن

در شرکت هایی بدون مبلمان اداری مدرن ، کارمندان باید دائما پشت میز خود باشند و به میز وصل باشند. اما با مبلمان اداری مدرن ، تکنولوژی این امکان را برای ما فراهم کرده است که در حرکت باشیم و با میز کار گروهی و محیط کار در ارتباط باشید (به شرط وجود اینترنت). در شرکت هایی با مبلمان اداری مدرن ، کارمندان، هم نیاز دارند و هم این امکان را دارند که با دیگران به صورت روزانه و یا ساعتی مشارکت داشته باشند. در این صورت، کار تیمی و کارایی و بهره وری در بهترین حالت خود قرار دارند، در حالی که ثابت شده است که اهمیت حرکت کردن و ثابت نبودن در یک جا، عوامل اصلی و کلیدی ای می باشد که طراحی مبلمان اداری مدرن می تواند منجر به انگیزه و موفقیت  شما در کارتان شود.

ایده های جدید در طراحی مبلمان اداری مدرن به شرکت شما اجازه ی رشد می دهد. اتاقی که به خوبی با تفکر طراحی مبلمان اداری مدرن چیدمان شده باشد، کارایی بهتری خواهد داشت و باعث بهتر شدن و شکوفا شدن روحیه ی افراد می شود. ایده های مبلمان اداری مدرن که چشم نواز هستند، برای کارمندان و مهمانان شما، فضایی حرفه ای فراهم می کنند که تأثیر ماندگاری را بر مراجعین خواهد گذاشت.

تم مبلمان اداری مدرن شما با مشتریان حرف می زند

وقتی که شما متوجه محیط به هم ریخته ی مبلمان اداری خود می شوید، مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه و آینده ی شما هم مطمئنا متوجه خواهند شد. مبلمان اداری مدرن شرکت شامل بخش پذیرش ، صندلی اداری و میز اداری مناسب می باشد و می توان برای کل مبلمان اداری مدرن شرکت، تم خاصی در نظر گرفت که نشانگر حرفه ای بودن و مهارت آنها می باشد. مدتهاست که این جمله را می شنویم "ظاهر، از هر چیزی مهم تر است ، در حالی که ممکن است کاملا درست نباشد، ولی می توان گفت که حداقل ظاهر اولین تأثیر را در ذهن افراد می گذارد. در مورد ظاهر مبلمان اداری مدرن، این ما هستیم که می توانیم به موضوع رسیدگی کنیم.

در طراحی مبلمان اداری مدرن استاندارد را بردارید، راحتی را در نظر بگیرید

مبلمان اداری مدرن واقعا با مبلمان اداری قدیمی متفاوت است، چه از نظر رنگ و چه از نظر استایل. درطراحی مبلمان اداری مدرن ، بیشتر به راحتی پرداخته شده است و مسائل ارگونومیک بسیار حائز اهمیت است. چند مطالعه نشان داده اند که کادری که سر کار راحت تر هستند، بهتر کار خواهند کرد. این تأثیر در کل شرکت نمودار است.

در طراحی مبلمان اداری مدرن با زمان پیش روید

در حالی که تغییر کردن و به روز کردن مبلمان اداری مدرن ممکن است گران باشد و یا راحت نباشد، در شرکت ها هر روزه ایده های مبتکرانه و جدیدی عرضه می شود که برای بخش تبلیغات و بازاریابی بسیار مهم است.

برگرفته شده از : https://a1officefurniture.co.uk

و

https://atlantaofficeliquidators.com

 


پنج خصوصیت مبلمان اداری مدرن (قسمت دوم)

 

پنج خصوصیت مبلمان اداری مدرن

قسمت دوم

·       شخصی سازی با مبلمان اداری مدرن

با استفاده از طراحی مبلمان اداری مدرن ، شخصی سازی یک شرکت در کل فضا و با برند شرکت امکان پذیر است. همچنین در مبلمان اداری مدرن، آزاد گذاشتن کارمندان برای شخصی سازی میز کار فردی آنها، باعث ایجاد محیطی خلاق و مبتکرانه می شود. در شرکتی با مبلمان اداری مدرن ، هویت شرکت می تواند در سراسر شرکت و از طریق طراحی به نمایش گذاشته شود، از جمله با استفاده از رنگ، لوگو، نقاشی های دیواری و مبلمان اداری مدرن ، طوری که همه جای شرکت، به خلق شخصیت و هویت یک برند و ایجاد حس خاصی از سرور و رضایت به کمک مبلمان اداری مدرن کمک خواهد کرد. همین طور هم، اجسامی مثل گیاهان و آکواریوم و میزهای بیلیارد در کنار مبلمان اداری مدرن شرکت، بیشتر حال و هوای خانه به آن بخشیده و در نتیجه حس رضایت کارمندان، روحیه و بهره وری آنها را در نتیجه استفاده از مبلمان اداری مدرن افزایش می دهند.

·       سلامتی و ورزش در شرکتی با مبلمان اداری مدرن

به طور کلی، کارمندان سالم کارایی خیلی بیشتری دارند. با بذل توجه به سطح تناسب اندام خود، آنها هم فعال تر هستند و هم در طول روز بیشتر بر کار خود متمرکزند و هم این که کمتر احتمال دارد که به دلیل مریضی یا مصدومیت، از کار غیبت کنند. در نتیجه، محیط های اداری با مبلمان اداری مدرن، رفتارهای سالمی را در بین نیروی کار خود تشویق می کند. با رعایت چند نکته ی ساده در طراحی مبلمان اداری مدرن ، می توان در جهت بهبود سلامتی و تناسب اندام در محل کار قدم برداشت، از جمله: فراهم کردن اسنک های سالم و ایجاد فضایی در مبلمان اداری مدرن برای گذاشتن دوچرخه تا کارمندان به دوچرخه سواری تا محل کار تشویق شوند. برخی از شرکت ها، اقداماتی فراتر در طراحی مبلمان اداری خود انجام داده اند و گام های بلندتری برای تشویق به سلامتی و ورزش برداشته اند، از جمله در نظر گرفتن جاهایی در فضای مبلمان اداری مدرن برای نرمش های بدن سازی و یا برگزاری کلاس های فیتنس.

·       جاهایی برای زمان استراحت در شرکتی با مبلمان اداری مدرن

امروزه در شرکت هایی که مبلمان اداری مدرن دارند، تدارک جاهایی برای گذراندن زمان استراحت ، جزء اساسی مبلمان اداری مدرن می باشد. فضاهایی که با مبلمان اداری مدرن که بسیار خوب برای زمان استراحت تجهیز شده اند، جاهای مشترکی را به وجود می آورند که محیطی ریلکس و کامل داشته باشد و برای استراحت کردن و معاشرت با دیگران در زمان استراحت و یا جلسات غیر رسمی و فی البداهه بسیار مناسب می باشد. چنین محیط هایی با مبلمان اداری مدرن ، روش خوبی برای بیشتر کردن کار تیمی و بهبود روحیه ی پرسنل و افزایش ارتباطات اجتماعی می باشد. به طور مشابهی، در شرکت هایی با مبلمان اداری مدرن جاهای استراحت، فضاهای بزرگی هستند که در آن می توان ایده ها را به اشتراک گذاشت و با همکاری و مشارکت، کارها را انجام داد. موفق ترین مناطق استراحت، شامل ترکیبی از صندلی ها و میزهای راحت و نوشیدنی های متنوع می باشد.

منبع:  http://www.savorthesuccess.com