سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خلق فضایی برای کار گروهی موفق با مبلمان اداری مدرن

 

 

خلق فضایی برای کار گروهی موفق با مبلمان اداری مدرن

همکاری و ابتکار دو واژه ای هستند که در طراحی فضای اداری اپن آفیس با مبلمان اداری مدرن خیلی به گوش می خورند. در مبلمان اداری مدرن ، میز کار گروهی و فضایی برای همکاری بیشتر باعث ارتباط هر چه بیشتر کارمندان می شود و راندمان و بهره وری را افزایش می دهد. اما خلق یک محیط کار اپن آفیس با مبلمان اداری مدرن به دیدگاه متفکرانه تری احتیاج دارد و صرفا با افزودن چند جا برای نشستن در کنار همدیگر تأمین نمی شود. بهترین طرح های مبلمان اداری مدرن برای محیط کار اشتراکی، باعث افزودن جلسات و دورهمی های غیر رسمی می شود و مبلمان اداری مدرن فضاهای انعطاف پذیری را ایجاد می کنند.

محیط کار گروهی مبلمان اداری مدرن به انعطاف پذیری احتیاج دارد

با مبلمان اداری مدرن می توان جوی را در محیط کار گروهی ایجاد کرد که باعث موفقیت بیشتر کارمندان شود. طراحی ای که برای مبلمان اداری مدرن طرح ثابتی نداشته باشد، به تیم های کاری قدرت میدهد تا آزادانه و بر حسب نیاز، مبلمان اداری مدرن جایی را برای گردهمایی های دوستانه و فی البداهه فراهم میکند. در مبلمان اداری مدرن ، میزهای اداری کوچک می توانند در کنار هم قرار گرفته و میز اداری بزرگتری را به وجود بیاورند و کارمندان در این حالت هر چه را که به ذهنشان خطور می کند، بیان کنند. پارتیشن ثابت در مبلمان اداری مدرن می تواند هم به عنوان تخته اعلانات و هم به عنوان وایت برد استفاده شود. برای این که دیوارها چند منظوره باشند، دیوارها را با رنگ مخصوص وایت برد رنگ کنید طوری که کارمندان بتوانند هر آنچه را که به ذهنشان میرسد، آزادانه و در هر جایی از دیوار که بخواهند، بنویسند. این گوشه ای بود از مزایای مبلمان اداری مدرن .

چرا طرح های اپن آفیس با مبلمان اداری مدرن شبیه جاهای تفریحی است؟

ما شنیده ایم که وسایل و امکانات تفریحی در اطراف شرکتی با مبلمان اداری مدرن مثل جاهایی برای نشستنن و گپ زدن و... باعث جذابیت بیشتر محیط کار می شود. تفریح، حس عدم امنیت افراد را کاهش می دهد و همین امر سبب همکاری، اشتراک مساعی و خلاقیت میشود. به هنگام طراحی مبلمان اداری مدرن در فضای باز، جاهایی را برای نشستن گروهی در نظر بگیرید تا برای گردهمایی های بدون برنامه و فی البداهه جایی فراهم شود. در مبلمان اداری مدرن ، در تمام فضاهای گروهی، جاهایی را برای شارژ کردن در نظر بگیرید تا افراد بتوانند آزادانه لپ تاپشان را با خودشان همه جا ببرند. در مبلمان اداری مدرن ، اگر محل جلسه، در کنار آشپزخانه نباشد، بهتر است در کنار محل جلسه، یک بار کوچک در نظر بگیرید تا افراد بتوانند از خودشان پذیرایی کنند.   

در طراحی محل کار گروهی در مبلمان اداری مدرن ، سر و صدا را تا حد امکان محدود کنید

در طراحی فضاهای کار گروهی در مبلمان اداری مدرن ، باید به سطح سر و صدا توجه شود. جاهای خصوصی را در اطراف لبه های میزهای کار گروهی در نظر بگیرید تا افراد بتوانند در آنجا مکالمه ی تلفنی داشته باشند و یا بتوانند کارهای خاصی را که به تمرکز بیشتری نیاز دارد، انجام دهند. در مبلمان اداری مدرن ، فواید سلامتی ناشی از نشستن در وضعیت های مختلف را هم باید در نظر گرفت.

برای این که در مبلمان اداری مدرن بتوانید سطح سر و صدا را کنترل کنید، از یک اتاق کنفرانس بسته استفاده کنید تا در یک فضای شلوغ، با مبلمان اداری مدرن ، یک محل کار ساکت را مجزا کنید. در شرکتی با مبلمان اداری مدرن ، یک اتاق شیشه ای درون فضای اداری باعث میشود که جایی بدور از سر و صدا در شرکت فراهم شود. این اتاق ایجاد شده با پارتیشن تعداد زیادی از افراد را در خود جا میدهد و صداها را درون همان قسمت نگه می دارد.

شرکت با طراحی فضای باز و مبلمان اداری مدرن ، به منزله ی یک دهکده است

شرکتی با مبلمان اداری مدرن و فضاهای مشترک برای همکاری را به منزله ی یک دهکده در نظر بگیرید. در طراحی مبلمان اداری شرکت، تمرکز لازم برای کار فراهم میشود. اما برای ایجاد ابتکار و خلاقیت ناشی از مبلمان اداری مدرن ، کارمندان باید از جاهای خصوصی خود بیرون بیایند و با همدیگر همفکری کنند. شرکت هایی مثل گوگل که مثال واقعی طراحی مبلمان اداری مدرن است ، جاهایی را با چمن مصنوعی تعبیه کرده اند و فضای دوستان? مناسبی را فراهم میکنند تا افراد در آنجا بنشینند و ایده های مختلفی را که به ذهنشان میرسد، بیان کنند . طراحی فضای اپن آفیس ، افراد را به تعامل افکار بیشتر تشویق میکند که به فضاهای کاری با بازدهی و راندمان بیشتر کاری منتج میشود.

منبع: http://www.benharoffice.com