سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تأثیر طراحی هوشمندانه مبلمان اداری مدرن بر خلاقیت کارمندان

 

تأثیر طراحی هوشمندانه مبلمان اداری مدرن بر خلاقیت کارمندان

طراحی مبلمان اداری مدرن بسیار بیشتر از آنچه که فکر می کنید، اهمیت دارند. مطمئنا در طراحی مبلمان اداری مدرن ، اتاق هایی جالب برای استراحت یا زمین های بسکتبال، برای جذب استعدادهای برتر از دانشگاه، نقش مهمی دارند. زمانی که کارمند نخبه درشرکت با طراحی مبلمان اداری مدرن شروع به کار می کند، فراهم کردن محیط لازم با مبلمان اداری مدرن برای شکوفایی کارمندان و توانا کردن آنها برای تولید بهترین کیفیت کاری ممکن، بسیار اهمیت دارد.

میزهای کاری خالی نتیجه عدم و جود تفکر مبلمان اداری مدرن

اغلب اوقات، میز کار در سراسر روز خالی هستند، یا به این دلیل که این کارمندان در جلسه هستند یا در خارج از شرکت می باشند. برخی از شرکت های طراح مبلمان اداری مدرن تخمین می زنند که تا 60 درصد میزها در شرکت ها ضروری نیستند و باید برداشته شوند و فضای بیشتری را خالی کنند.

اما در شرکتی با مبلمان اداری مدرن ، چگونه می توانید از مبلمان اضافی خلاص شوید بدون این که به کارمندان این احساس منتقل شود که کنار گذاشته شده اند؟ ساده است: در مبلمان اداری مدرن ، جاهای اشتراکی و اجتماعی بیشتری را با مبلمان اداری مدرن مدولار در نظر بگیرید. این نوع مبلمان اداری مدرن ، بسیار راحت به صورت سفارشی ساخته می شوند تا نیازهای خاص شما را برآورده کنند و مبلمان اداری مدرن ، راه حلی هوشمندانه و مؤثر برای ایجاد فضای بیشتر می باشد.

مهم است که قبل از ایجاد چنین تغییری در مبلمان اداری مدرن برای کارمندان، باید اطمینان حاصل کنید که تغییر مبلمان کلاسیک به مبلمان اداری مدرن ، بر راندمان کاری کارمندان تأثیر معکوس نخواهد داشت. برای خیلی از کارمندان، این موضوع که بتوانند آزادانه بین مبلمان اداری مدرن به اطراف حرکت کنند و با افراد دیگر گروه خود تبادل نظر داشته باشند، انجام بهتر کارها را تسهیل می بخشد و این امر باعث می شود که روز کاری خیلی سریع تر بگذرد.

در مبلمان اداری مدرن ، حق انتخاب مهم است

از دید طراحی مبلمان اداری مدرن شرایط ایده آل برای افراد مختلف، متفاوت است و برای این که بالاترین خلاقیت و پتانسیل را در کار از خود نشان دهند، نیازمند شرایط متفاوتی هستند. به همین دلیل برای شما سودمند است که انتخابهای متفاوتی را در طراحی مبلمان اداری مدرن شرکت خود داشته باشید.

در طراحی مبلمان اداری مدرن باید به خصوصیت کاری افراد توجه کرد برای مثال، برخی افراد وقتی که دور و برشان شلوغ است و صداهای زیادی از اطرافشان می آید و افراد گروه آنها ایده های خود را بلند بر زبان می آورند، بهتر کار می کنند.در طراحی مبلمان اداری مدرن برای این کارمندان، جایی را در جاهای پر ازدحام شرکت در نظر بگیرید. طوری که همیشه صدای زمینه ی شرکت در این جاها به گوش می رسد. این صدا، این   افراد را به مکالمه ی بیشتر و انرژی مثبت دعوت می کند. اما، برخی کارمندان در این گونه جاها، آرامش لازم برای کار را ندارند و کارایی آنها کم می شود، بنابراین در طراحی مبلمان اداری مدرن در نظر گرفتن جاهای خصوصی تر در گوشه های دنج شرکت برای این افراد بهتر است.

به طور مشابه، سعی کنید که در شرکتی با مبلمان اداری مدرن در مورد نور هم ، تنوع را در نظر بگیرید. برخی کارمندان اتاق های روشنی را که با نور طبیعی روز روشن شده باشد، برای بروز خلاقیت مؤثرتر می دانند، در حالی که برخی افراد ممکن است در چنین محیطی دچار سردرد شوند و از نور زیاد و انعکاس نور بر روی صفحه ی کامپیوتر شکایت کنند. در طراحی مبلمان اداری مدرن تیم کاری را با طرح های نور مختلف و فضاهای مختلف روشن و تاریک آزمایش کنید تا خلاقیت تیم خود را در کار بهینه سازید.

در طراحی مبلمان اداری مدرن اینکه نیروهای کاری با هم باشند بهتر است

 در دنیایی که شبکه های اجتماعی و تبادل اطلاعات، حرف اول را می زند، تعجبی ندارد که شرکت های زیادی، به سمت فلسفه ی ارتباط بیشتر و مبلمان اداری مدرن پیش بروند. در دنیای جدید با مبلمان اداری مدرن ، اتاق با پارتیشن اداری را کنار بگذارید و آنها را با میز کنفرانس اشتراکی و باز و عریض و میز کار مدولار یا میزاداری گروهی جابجا کنید. در چنین شرکتی با مبلمان اداری مدرن ، کارمندان به ارتباط رو در روی بیشتر تشویق می شوند. مبلمان اداری مدرن و فضاهای کاری جمعی، علاوه بر افزایش راندمان کاری کارمندان در تولید پروژه هایی با کیفیت بالا، فرصت های بی نظیری برای یادگیری نقش افراد دیگر گروه در اختیار افراد قرار می دهد و دید و بصیرت بهتری را نسبت به همکاران در قسمتهای مختلف دیگر فراهم می کند و همین امر باعث درک بهتری از کل فعالیت شرکت می شود.  

از این که در مبلمان اداری مدرن ، خلاقیت داشته باشید، نترسید. هر چقدر برای ایجاد یک محیط کاری خلاقانه و هوشمندانه با مبلمان اداری مدرن بیشتر سعی کنید، کارمندان شما انگیزه ی بیشتری برای تولید بهترین کار ممکن برای شرکت را خواهند داشت.

منبع:/blog.strongproject.com/