سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از مهمانان خود با سبک مبلمان اداری مدرن استقبال کنید

 

از مهمانان خود با سبک مبلمان اداری مدرن استقبال کنید

وقتی که مهمانان، مراجعین، مشتریان و کارمندان شما به داخل شرکت قدم می گذارند، می خواهید چه چیزی را ببینند؟ چه حسی داشته باشند؟ می خواهید در طی مدتی که پیش شما هستند، چه تجربه ای داشته باشند؟ کانتر پذیرش و منشی، اولین تأثیری است که مهمانان از شرکت و شخصیت و ارزش های شما و هدف شما می گیرند. در مبلمان اداری مدرن ، مهم است که از لحظه ای که مراجعین پای خود را در شرکت می گذارند، یک تجربه ی گرم و به یاد ماندنی ازمبلمان اداری مدرن شرکت داشته باشند. در مبلمان اداری مدرن اگر لابی یا فضای پذیرش کسالت بار باشد، تاریک و بی نور باشد و یا به روشنی شخصیت شما را بیان نکند و یا به مراجعین شما یک خوش آمدگویی گرم و با محبتی که منظور نظر شما است، ابراز نکند، فضای پذیرش شما ممکن است از مبلمان اداری مدرن به دور باشد و نیاز داشته باشد که از طراحی مبلمان اداری مدرن کمک بگیرد.

اگر شما به دنبال این هستید که فضای لابی در شرکت شما بی نظیر باشد، در این جا نکاتی در مورد مبلمان اداری مدرن یادآوری می شود که کمک می کنند تا تأثیر به یاد ماندنی ای در ذهن شما به جای بگذارند.

در مبلمان اداری مدرن ، میز منشی باید عالی باشد

میز منشی در مبلمان اداری مدرن به نوعی نقطه ی کانونی لابی از نظر مبلمان اداری مدرن است. این جا جایی است که آنها می توانند سؤال بپرسند، با تیم کاری شما صحبت کنند و اگر در طول روز کمک یا راهنمایی ای خواستند، برگردند و اطلاعات مورد نیاز خود را بگیرند.  

میز منشی در مبلمان اداری مدرن باید بی شک با ارزش های شما ارتباط برقرار کند. در مبلمان اداری مدرن این میز منشی است که بقیه ی روز کاری شما را رقم می زند. شما ممکن است در مبلمان اداری مدرن برای کانتر منشی میزی شیشه ای اضافه کنید که برای جشن ها، مناسبت ها و وقایع مختلف، رنگ آن تغییر کند یا ممکن است یک میز  با چوب تیره را برای مبلمان اداری مدرن انتخاب کنید که به لابی شرکت شما جوی گرم ببخشد: در مبلمان اداری مدرن فرقی نمی کند که چه نوع میز منشی و یا چه استایلی را برای مبلمان اداری مدرن شرکت انتخاب می کنید، فقط باید مطمئن باشید که میز منشی با شخصیت شرکت شما سازگاری دارد و نشان دهد که شما چقدر به فردی که پا به درون شرکت شما می گذارد، اهمیت می دهید. به خاطر داشته باشید: اولین تأثیر همه چیز است. بنابراین مطمئن باشید که قسمت پذیرش ما در مبلمان اداری مدرن شرکت نشان دهنده ی آن چیزی است که شما واقعا می خواهید مراجعین شرکت ببینند، حس کنند و از اولین آشنایی تجربه کنند.

سیستم های بایگانی مرتب و منظم و حرفه ای در مبلمان اداری مدرن

میز پذیرش، جایی است که مهمانان و مراجعین شما ممکن است بخواهند فرم پر کنند، اطلاعات بگیرند و یا حتی مدارک مهم یا حساس را در آنجا بگذارند.

دوران کابینت ها و کشوهای بایگانی فلزی دیگر گذشته است. در مبلمان اداری مدرن ، میز پذیرش باید با استایل، منظم و مرتب و بدون به هم ریختگی باشد. کاغذها، مدارک و به هم ریختگی های دیگر، باید دور از دید مشتری باشد. در مبلمان اداری مدرن همه چیز باید مرتب و منظم باشد. در مبلمان اداری مدرن همه ی بایگانی ها با کمد بایگانی مدرن صورت می گیرد. در مبلمان اداری مدرن می توانید یک جزیر? پرتابل بایگانی چند منظوره به لابی اضافه کنید تا بتوانید چیدمان لابی را هر موقع بخواهید تغییر دهید. شرکت نباید یکنواخت و خسته کننده باشد. در مبلمان اداری مدرن ، راه حل های خوبی برای فضای شما وجود دارد.

در مبلمان اداری مدرن ، در فضای لابی جایی برای میهمانان خود در نظر بگیرید که بتوانند ریلکس باشند و قبل از مصاحبه و یا جلسه بتوانند افکار خود را جمع کنند و با آرامش فکر کنند. در مبلمان اداری مدرن  فضای پذیرش برای همه ی افراد از اهمیت خاصی برخوردار است، چه برای مدت موقت و مثلا برای یک ساعت باشد و چه برای کارمندان در طول تمام زندگیشان.

منبع :blog.strongproject.com