سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه ی مبلمان اداری قدیمی با مبلمان اداری مدرن

مقایسه ی مبلمان اداری قدیمی با مبلمان اداری مدرن

برای خیلی از حرفه ای ها موقع انتخاب مبلمان برای یک شرکت جدید، انتخاب  بین مدل قدیمی و مبلمان اداری مدرن چالش برانگیز است. هر دو نوع مبلمان، چه قدیمی و چه مبلمان اداری مدرن ، یک سری مزایا و معایبی دارند. بهترین راه برای این که تصمیم بگیریم که کدام یک بهترین است، مقایسه ی این دو مبلمان با هم دیگر است و در نظر گرفتن این که کدام نوع مبلمان برای شرکت خاص شما بهتر است.

مزایای مبلمان اداری مدرن

اگر می خواهید اولین تأثیری که بر روی مشتری خود می گذارید، تأثیر شگرفی باشد به نحوی که مشتری، اولین دیدارش را با شما تا مدت ها فراموش نکند، از مبلمان اداری مدرن برای شرکت خود استفاده کنید. استفاده از استایل و دکور مبلمان اداری مدرن به شما کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را در نظر مشتریان، جدید و به روز جلوه دهید. استفاده از مبلمان اداری مدرن ، نشان دهنده ی تکنولوژی بالای شرکت می باشد. امروزه مبلمان اداری مدرن در رنگ ها و استایل های متنوعی موجود است. همچنین مبلمان اداری مدرن به جای استفاده از انواع مختلف چوب از متریال های دیگری مثل پلاستیک بادوام، PVC   و شیشه ساخته شده است. اگر چه استفاده از مبلمان اداری مدرن و منحصر به فرد، مزایای زیادی دارد اما گاهی اوقات استفاده از مبلمان اداری مدرن ممکن است برای مشتریان بالقوه ی شرکت جذاب نباشد، بنابراین مراقب باشید که وقتی می خواهید مبلمان اداری مدرن را برای شرکت خود انتخاب کنید، مراقب این وجه قضیه هم باشید.  

مزایای استفاده از مبلمان اداری مدرن :

·        مبلمان اداری مدرن ، دیدگاه جدید و پر طرفدار شرکت را منعکس می کند

·        مبلمان اداری مدرن به دلیل استفاده از رنگ های روشن و شاد، احتمالا در بالا بردن روحیه ی کارمندان مؤثر است

·        مبلمان اداری مدرن، استایل های زیادی دارد و می توان از بین آنها انتخاب کرد

·        گاهی اوقات مبلمان اداری مدرن می تواند مقرون به صرفه تر باشد

معایب استفاده از مبلمان اداری مدرن :

·        برخی از متریالی که استفاده شده اند، به اندازه ی چوب یا چرم با دوام نیستند، بنابراین می توان گفت که استفاده از مبلمان اداری مدرن، سرمایه گذاری ارزشمندی نیست

·        ممکن است برخی مشتریان و مراجعین تصور کنند که رنگ های شاد و استایل مبلمان اداری مدرن حرفه ای نیست

·        برخی از مبلمان اداری مدرن ممکن است به اندازه ی مبلمان اداری قدیمی ، راحتی کارمندان را فراهم نکنند

·        مبلمان اداری مدرن برای هر نوع کسب و کاری مناسب نیست

مزایای مبلمان اداری قدیمی

مبلمان اداری قدیمی در مقایسه با مبلمان اداری مدرن در جلوه ی جنبه ی حرفه ای و جدی و کاری شرکت بسیار مؤثر است. انتخاب مبلمان اداری چوبی و حجیم و صندلی های چرمی بزرگ راحت به مشتریان این پیغام را منتقل می کند که شما در کار خود مسئول و قابل اعتماد و درستکار هستید. بیشتر مبلمان اداری قدیمی به نحوی طراحی شده اند که با دوام هستند و عمر طولانی ای دارند. شما ممکن است در ابتدا مجبور شوید که برای این نوع دکوراسیون بیشتر هزینه کنید، اما مطمئن هستید که این مبلمان با کیفیت، سالیان سال دوام خواهد داشت.

مزایای مبلمان اداری قدیمی

·        قابل اطمینان

·        قابل اعتماد

·        مناسب برای هر زمانی

·        با دوام

·        راحت

·        جذاب

معایب مبلمان اداری قدیمی:

·        ممکن است گران تر تمام شود

·        برخی قطعات آن به نظر دمده می آیند

·        برخی افراد ممکن است ظاهر آن را کسالت بار بدانند

 

وقتی که صحبت از تغییر دکوراسیون و طراحی مبلمان اداری مدرن می شود، مهم ترین و اصلی ترین مورد این است که شما باید صنعتی را که در آن کار می کنید و نوع مشتریانی که به شما مراجعه می کنند را در نظر بگیرید. در نظر بگیرید که مراجعین شما با دیدن دکور جدید و مبلمان اداری مدرن شرکت ، چه نظری خواهند داشت. اگر احساس می کنید که از مبلمان اداری مدرن خوششان می آید، برای خرید مبلمان اداری مدرن اقدام کنید. اما اگر در این موضوع شک دارید، بهتر است دوباره ایده های دکوراسیون مبلمان اداری مدرن را بررسی کنید و به فکر مبلمان و دکوراسیونی باشید که ارزش های شرکت شما را به نحو مثبتی نشان دهد و یا با یک طراح مبلمان اداری مدرن صحبت کرده و مشاوره بگیرید.  

 

 

برگرفته شده از: https://www.orderofficefurniture.co.uk/blog/traditional-office-furniture-vs-modern-designs